On niitä!  Tänään olin töissä (käyn töissä aina ma, ke ja pe) niin yksi lapsi, jonka vanhemmat eivät pysty pitämään lasta ja lapsella on henkisiä ongelmia yms. kertoi minulle nähneensä enkelin mennessä nukkumaan, enkeli oli kuulemma sanonut tälle: äiti ja isi rakastavat sinua. Miettikää kuinka ihanaa, minulla meinasi tulla tippa linssiin kun kuulin tämän, nimittäin pojan vanhemmat eivät ole ottaneet yhteyttä lapseen koko hänen siellä olo aikana.

Mutta asiasta kukkaruukkuun eilen illalla kun katsoimme lasten kanssa telkkaria pienet mutrusuut päättivät alkaa liikkumaan mahassa ENSIMMÄISTÄ kertaa, ja kaikki kolme ihanaista lastani työntyvät koskettelemaan mahan päällystää: äiti mie tunnen sen! :)

Tänään kun tulin kotiin mieheni oli tehnyt koko perheelle ruuan ja syöttänyt jo lapset, minun ei tarvinut kuin istua pöytään ja syödä kerrankin lämmin ateria. Harvinaista minulle.

Mutta nyt lähden käyttämään koirat vielä kaverini kanssa pitkällä terapia lenkillä, jonka jälkeen pääsen saunaan rentoutumaan. Heippa ja hyvät yöt! :))